wtorek, 15 września 2015

Śniadaniowa Pasta z Awokado

Nie wiem jak wy ale ja  lubię mieć świadomość dobrze rozpoczętego dnia 
Jestem wtedy z siebie taka dumna .
Co mam na myśli ? 
Mam na myśli to czym rano karmię moje ciało:)
Nie zawsze jest idealnie ale...
Staram się rano wypijać szklankę letniej wody z cytryną dla oczyszczenia, wam również polecam świetna sprawa 
A potem .....
No właśnie co u was ? bułka z masłem lub serem , ewentualnie szynka i do pracy ?  
U mnie wczoraj kasza jaglana z bananem i brzoskwinią,
a dzisiaj pasta z awokado i bakłażana 
Fajna sprawa na śniadanie oraz  jako drugie śniadanie do pracy.
Prosta w wykonaniu , jedynie bakłażana trzeba dzień wcześniej upiec  lub wykorzystać upieczonego tak jak u mnie na którego nie było chętnego :)
Przepis na pieczonego bakłażana podawałam już tutaj 

Poniżej podaję wam przepis 








Składniki :

Pół pieczonego bakłażana ( wydrążonego ze skórki)
pół dojrzałego awokado ( pokroić niedbale)
garść szczypiorku ( drobno pokroić
papryka wędzona w proszku ( szczypta)
sól ( do smaku)
pieprz ( d smaku)
czosnek 1/3 ząbka (opcjonalnie )



Wykonanie: 


Wszystkie składniki wrzucić do melaksera i zmiksować na gładko 
jeśli ktoś nie posiada melaksera lub nie lubi konsystencji  gładzi szpachlowej :) może rozgnieść widelcem . 

Uwaga na czosnek świeży bardzo dominuje w smaku !!! więc ostrożnie .







2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie różne pasty do chleba :)
    A śniadania generalnie jadam w weekendy - kiedy muszę wcześnie wyjść z domu, nie jestem w stanie nic w siebie wmusić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to kwestia przyzwyczajenia organizmu do tego aby mu się chciało zjeść śniadanie :) Wielu pacjentów tak ma .
      Spróbuj zacząć od małego kęsa codziennie , a potem dwa i pójdzie :)

      Usuń