czwartek, 19 marca 2015

Dip z żurawiną

Naszło mnie ostatnio na różnej maści smarowidła do kanapek, sucharków , ciabatt i pit . 
Wyszedł lekki słodko- kwaśny dip z nutą czosnku i suszonych pomidorów. 
Zachwycam się ostatnio suszoną papryką wędzoną . Jako przyprawa do dipów oraz past według mnie rewelacyjnie wzbogaca smak tych potraw.
Dziś podaję wam przepis na mój DIP z żurawiną suszoną . Jedliśmy go do chlebków z pszenicy durum . Chlebki to również nowość w mojej kuchni , podejrzewam że zostaną na dłużej ponieważ zyskały akceptację całej rodziny. Przepis na chlebki podam wam w następnym poście.








Składniki:
  • garść suszonej żurawiny (drobno pokroić)
  • garść ogórka świeżego ( drobno pokroić)
  • 2-3 suszone pomidory z zalewy ( drobno pokroić)
  • jeden ząbek czosnku ( przecisnąć przez praskę)
  • szczypta suszonej wędzonej papryki
  • szczypta soli
  • szczypta pieprzu kolorowego
  • łyżka czubata jogurtu greckiego odtłuszczonego
  • garść szczypiorku ( drobno posiekać)


Wszystko razem dokładnie wymieszać  i spożywać z czym się chce :) Ja polecam sucharki pełnoziarniste niesłodzone ( dla zapracowanych) na drugie śniadanie do pracy . 
Lub z własnoręcznie przygotowanymi chlebkami typu pita na które przepis podam w kolejnym poście .

Smacznego 

Miloma 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz